De voorbereidingen - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

06 Juni 2016 | Nederland, Soesterberg

En jawel hoor daar gaan ze weer. The Dutch Wild Hogs gaan naar Canada toe. Na een lange tijd besloten Ad en Ben dat het weer eens tijd was om een mooie reis te gaan maken samen. Deze keer was de keuze gevallen op het schone Canada alwaar Ad niet lang geleden een tocht per Camper vanaf het noorden naar het zuiden gemaakt had. Meteen had hij zoiets van "dit moeten Ben en ik een keer samen op de motor doen" En nu is het dan zo ver! Op 2-Juli vertrekken wij naar Seattle USA Blijven jullie ons weer volgen? Ik probeer dagelijks mijn reisverslag te plaatsen op deze site compleet met foto en film materiaal. Zodoende krijgen jullie een goeie indruk van onze reis door de Verenigde Staten en Canada Groeten van Ben en Ad

• 06 Juni 2016 - 12:16

Harald De Roo:

Hoi Mannen,

Wat gaaf zeg... Ben jaloers :)) Ik heb de vorige keer van jullie verhalen genoten, dus lees weer graag mee tijdens jullie reis. Heel veel voorpret vast bij de voorbereidingen. En natuurlijk alvast veel plezier met jullie reis in Canada...

Groeten,

Harald

• 06 Juni 2016 - 12:19

Ben Van Baggem:

jawel het aftellen is begonnen Harald en we hebben er zin in. Stay tuned. Groetjes Ben

• 06 Juni 2016 - 12:25

Plompie:

Hé Ben en Ad,

Wat leuk om jullie zo weer te volgen!

ps. @Ben, ik pas wel op Eekie!

• 06 Juni 2016 - 12:35

Sabrina:

Ik lees ook gezellig de verslagen mee pa! :)
    xx Sabrina

• 06 Juni 2016 - 13:17

Hans:

Tuurlijk gaan we jouw volgen! We moeten toch weten wat je uitvreet! :-P

• 06 Juni 2016 - 15:28

Angela En Kids:

Ooh wat geweldig! wordt vast weer een prachtige reis! Wij lezen graag je verslagen!

• 06 Juni 2016 - 17:49

Els:

Wat gaaf ! Ik ga jullie absoluut volgen. Heel veel plezier met de voorbereidingen !

• 06 Juni 2016 - 17:54

Herman Ter Avest:

He kerels, wat geweldig dat jullie weer een mooie trip in het verschiet hebben. Het blijft fantastisch om in Noord Amerika ( natuurlijk op de Harley) een roadtrip te maken. Geniet ervan. Wij gaan weer op 10 september a.s. met vier kerels. Dit keer van Dallas Texas richting oost. Uiteraard zal Nashville niet ontbreken. Vorig jaar heb ik met mijn drie dochters rondgereden ( op 4 Harley's) in Nevada, Utah en Arizona. Benieuwd naar jullie avonturen. Groet'n uut Nijverdal.

• 07 Juni 2016 - 08:37

Etienne Rijnbergen:

veel plezier..... ik volg jullie graag.

• 09 Juni 2016 - 10:19

Johan JABSports:

Hey Ben en Adje,

Met enige vorm van jaloezie, zal ik de belevenissen en spannende avonturen volgen.

• 11 Juni 2016 - 20:31

Regina:

Pas nu hoor ik er van dat je weer in de lucht bent. We gaan jullie met veel
    plezier volgen.groetjes

• 17 Juni 2016 - 12:25

Ton Van Der Heijden Schijndel:

hoi Ben en Ad, net zoals de rest ben ik ook stik jaloers op jullie toekomstige trip. Geniet er enorm van en schrijf vooral veel reisverslagen zodat wij dat tzt helemaal kunnen volgen. Veel plezier|||||