Dag-3 Overstekend Wild - Reisverslag uit Sandpoint, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Dag-3 Overstekend Wild - Reisverslag uit Sandpoint, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Dag-3 Overstekend Wild

Door: BennyBoy

Blijf op de hoogte en volg Ben

05 Juli 2016 | Verenigde Staten, Sandpoint

We zijn vandaag om 6 uur opgestaan na wederom een rumoerige nacht. Ad trekt werkelijk alle registers open. Met Alpine oordoppen (pasgemaakt) en een kussen over mijn hoofd (warm/benauwd) Hoor ik hem er nog bovenuit. Pppft zo kom ik nooit aan mijn nachtrust toe. Gelukkig had ik middags al een uurtje of twee geslapen. 6:45 waren we bij de eetzaal. De eigenaar van het hotel hield waarschijnlijk van Vissen want de muren hingen vol met opgezette vissen. Groot klein en allen voorzien van bord met naam en tijdstip van vangst. Het ontbijt stelde niet zo veel voor maar ik had eerlijk gezegd niet eens veel honger na de kipnuggets van gisteravond 23:00 uur. 7:00 uur waren we klaar met eten en konden we de koffers gaan inpakken om naar de volgauto te brengen. Ik had nog een half uurtje over om met het thuisfront te bellen. Na mijn oog problemen van gisteren is mijn moppie toch wat ongerust. Vanmorgen was dit gelukkig iets beter dus rust helpt. Nachtrust… hoor je het Ad??? Om 8:00 uur hield Jan zijn praatje over de tocht van die dag. We gaan vandaag de West Orion River af richting de staat Idaho. Hierbij komen we ook weer door een National Forrest richting Sandpoint. Hetgeen dus weer veel water en bomen beloofde. Rond 09:30 hadden we onze eerste stop bij de rivier om even de benen te strekken en wat foto’s te maken. Daarna verder op weg langs de rivier. Toen wij door het National Forrest reden zag ik aan de linkerkant iets bewegen wat bleek een Ree met jong te zijn. Na enige twijfel staken beide de weg over wat onze Jan gelukkig betijds in de gaten had. Beheerst remde de groep af en “no harm was done” Geen roadkill vandaag. Rond de klok van elf kwamen wij aan bij de Mac. Voor een kop koffie met??? Gelukkig waren wij niet de enigste wat ons de tijd gaf om lekker buiten in het zonnetje te genieten met koffie en… laat maar U raadt het al. Na de vroege lunch gingen we op weg naar de Albeni Falls Dam. Jan dirigeerde iedereen naar beneden om het wonder te bekijken. Ik bleef boven en maakte van de gelegenheid gebruik om op een lege picknick tafel in de zon even mijn oogjes dicht te doen. Ad zou foto’s maken dus ik zie de Dam vanavond wel. Ik verlies toch altijd met dammen dus laat maar gaan dacht ik. Na de Dam maakte we ons op voor het laatste stuk. Jan had vanmorgen al gezegd dat er vandaag geen onvoorziene uitstapjes zouden zijn. Wij waren dus in no time op de plaats van bestemming. Even de motoren aftanken en het hotel zat aan de overkant. Slechts 116 miles vandaag dus. We waren zelfs zo vroeg dat nog niet alle kamers klaar waren. Mooi de tijd dus om even te lunchen dachten Ad en moi. De groep splitste zich op dat moment. De ene groep had al een kamer. Groep twee ging nog wat extra miles scoren rond de rivier. En de anderen gingen ergens anders eten. Wij kozen voor het Burger restaurant "next door" wat adverteerde met Home Made Burgers. En dat klopte! De Cheese Burger was zalig en de bediening ook. (Sorry guys no pictures) Toen wij deze op hadden konden we de kamer sleutel ophalen en iets later onze bagage. Dus vanuit Sandpoint teken ik af voor vandaag. Morgen gaan we naar Kalispelt. Het beloofd weer een lange rit te worden. Vroeg slapen dus. En Ad? die krijgt zijn muilkorf om vannacht.

  • 06 Juli 2016 - 13:22

    Johan JABSports:

    Nou, wat een beetje nachtrust met je kan doen op zo'n ontdekkingsreis. Ik zou Adje koppelen aan zo'n BIG mamma. Dan heeft hij wat om handen en kun jij rustig slapen BikerBen.
    De omgeving wordt steeds mooier daarzo..

  • 06 Juli 2016 - 15:00

    Ad Van Den Boom:

    Weer een schitterende reis zie ik!. Geniet er van !.
    Zelf ook maar weer eens iets gaan boeken,Route66 waarschijnlijk.

    Ad (Music-trail 2010)

  • 06 Juli 2016 - 15:25

    Francis:

    Ben, Ad en uiteraard ook alle anderen genieten met volle teugen.
    Het thuisfront met iedereen daarbij kunnen meegenieten, omdat jullie leuke foto's en stukjes naar ons sturen!
    Blijven sturen en jullie blijven genieten, veel rijplezier!
    Hetty en Francis

  • 06 Juli 2016 - 15:48

    Eeke :

    Blij dat jullie vannacht een goede nachtrust hebben gehad!!
    Op naar weer een lange rit!!
    Ik geniet van jullie verslagen en de foto's. Mooie omgeving!
    Benny en Ad goede rit en rij voorzichtig!! Dikke kus

  • 06 Juli 2016 - 16:17

    Ben Van Baggem:

    Namens Ad en Ben bedankt voor jullie reacties. Zojuist ons ontbijt op en klaar om te vertrekken.
    Groetjes vanuit Sandpoint

  • 10 Juli 2016 - 19:54

    Jouw Naam:

    Schrijf hier jouw reactie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Het leven gaat toch al richting de 50! dus kwamen deze heren op het geweldige idee om een motortocht door de USA te gaan maken. Vandaar dan ook The Dutch Wild Hog's. We houden u uiteraard op de hoogte van onze avonturen. Met foto's en filmpjes.

Actief sinds 18 Maart 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 203476

Voorgaande reizen:

21 Juni 2016 - 16 Juli 2016

The Canadian Rockies

15 Juni 2012 - 30 Juni 2012

The California Highlights

29 September 2011 - 30 September 2011

Und noch einmahl!!!

09 Juli 2011 - 10 Juli 2011

Wir fahren loossss!!!

01 Januari 2010 - 31 December 2010

Toertochtjes door Nederland 2010

03 Oktober 2010 - 17 Oktober 2010

The Music Trail

01 Januari 2009 - 31 December 2009

Toertochtjes door Nederland 2009

15 Augustus 2009 - 16 Augustus 2009

The Dutch Wild Hogs go to the Bels

26 April 2009 - 10 Mei 2009

The Four Corners

Landen bezocht: