Dag 2 vervolg - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Dag 2 vervolg - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Dag 2 vervolg

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Ben

04 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Atlanta

Het valt zeker niet mee een dag rijden op een motorfiets. Dus enige ontspanning is dan wel gewenst. Het is ons nog steeds niet helemaal duidelijk wat die Amerikanen en misschien wel het vrouwelijke deel daarvan, met die bikers nu precies hebben. Na een gedegen evaluatie zijn Ben en ik tot de conclusie gekomen dat het aan de T-shirts ligt die een biker draagt. Hans en Ad houden er weer een heel andere theorie op na. Deze is helaas niet uit de doeken gedaan door beide heren.(?????????????!!!!!) Voor de goede orde "Sas, ze blijven aan me plukken".

• 05 Oktober 2010 - 04:25

Sasvrouw:

Ze kunnen beter aan je plukken dan dat ze je plukken :)
    leuke foto's (zijn die met of zonder smeerolie)
    fijne en mooie rit vandaag en wacht de belevenissen weer met veel leesplezier af. X

• 05 Oktober 2010 - 04:58

Roos:

Veel plezier en geniet lekker...leuke foto's - filmpjes...greetzxxx

• 05 Oktober 2010 - 05:50

Eeke:

Leuke foto's heren. Die foto's van Ben en Arie zijn die voor of na smeerolie? Lekker hé?
    Goeie rit vandaag en we kijken weer uit naar het volgende verslag.
    Veel xxx vanuit Nederland

• 05 Oktober 2010 - 06:01

Sab,Chris En Joni:

Hallo Papa,
    Leuke foto's.
    We hebben de foto's en berichtjes op eeke haar telefoon ook gezien. Erg leuk.
    Goede reis en doe voorzichtig.
    Groetjes en kusjes.

• 05 Oktober 2010 - 09:17

Arjan:

Foto's zijn gemaakt terwijl de smeerolie op de kamer stond te rijpen.
    Dus we hebben ons gedragen volgens Ben.

• 05 Oktober 2010 - 09:18

Jan Van Dalen:

He Mannûh,
    Jullie maken er weer een potje van. Natuurlijk geen toezicht van de twee opa's. Vandaar.
    Ik ben overigens wel jaloers hoor. Mijn herinneringen aan de USA bikertochten (3x gedaan) zitten nog vers in het geheugen.
    Maak er iets moois van en doe voorzichtig....!
    Groet, JAN

• 05 Oktober 2010 - 09:33

Charles:

Hoi jongens
    Zie dat jullie weer veel plezier samen beleven.
    Wat betreft de meisjes daar : kijk uit met het maken van foto's onder de tafelrand !! Eet en rij ze en nog veel plezier.
    Charles ( wild hogs 1 )

• 05 Oktober 2010 - 16:47

De Misslampjes:

Boy's heel veel plezier en veilige kilometers
    Groetjes uit utreg

• 05 Oktober 2010 - 17:30

Francis:

Zo worden we lekker op de hoogte gehouden van hetgeen jullie daar beleven.
    Laten we hopen dat de tocht aan de verwachtingen zullen blijven voldoen.
    Veel plezier allemaal!

• 05 Oktober 2010 - 20:57

Sylvia:

Stoere mannenverhalen zo net voor het slapen gaan! Leuk, have fun vandaag.

• 06 Oktober 2010 - 15:42

Jacqueline:

Heren, zo te zien hebben jullie weer grote lol.
    De foto's spreken voor zich wat betreft het menu en de activiteiten die jullie uitvoeren.
    Is het zo niet een te zware reis voor jullie?
    Groeten aan Marius aan Marja en veel plezier verder

• 08 Oktober 2010 - 19:43

Shirley:

hoe kunnen jullie nou voor een geel busje gaan staan? hahahaha :P papa begrijpt mij wel!
    op de foto's gaan jullie stuk haha leuk!

• 28 April 2011 - 19:07

Joke Tuinstra:

Wat leuk om dit allemaal te lezen. Wij hebben voor dit jaar geboekt...... Wat grappig is is dat zowel mijn vader als ik ook op een Triumph rijden en daar errrugg enthousiast over zijn. Ik op een Bonville en mijn vader op een Thunderbird. Mijn man op een honda, die teld niet meer mee :). We hebben de Route 66 als de Rocky Mountains gedaan en zijn een beetje verslaafd geworden.......

Groet
    Joke uit Leiden

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

The Music Trail

Jawel hoor daar gaan ze weer!!! The Dutch Wild Hogs gaan samen met hun vrienden van Route 66 Motorreizen de Music Trail doen. Een trip op Harley Davidsons gedurende 15 dagen. De steden die we aandoen zijn: Atlanta,Birmingham,Memphis, Nashville, 15 dagen met de motor door bijna al de acht Music States van Amerika. De ongeveer 3.000 kilometer Motor Music Trail brengt u in de Staten Tennesee, Missouri, Kentucky, Georgia, Missisipi en Alabama. Tijdens de Motortrip is het genieten van Blues, Jazz, Whisky and Rock and Roll. Uiteraard wordt er overdag ook behoorlijk motor gereden. De trip gaat langs de Great Smokey Mountains, de Appalachian Mountains en rond Memphis door het land Between the Lakes. Tijdens deze Music Trail onderga je de sfeer van o.a. B.B.King, Jerry Lee Lewis en Johnny Cash. Natuurlijk is het ook de streek van de vele Whisky’s,hier wordt de Jack Daniels Whisky gedistilleerd. In verhouding tot onze andere included tours aan de westkant van Amerika is het een stuk groener. Het klimaat is hier een stuk vochtiger. De mooiste periode om te rijden is aan het eind van het zomerseizoen. De neerslag is dan beperkt en je geniet van een groot aantal zonuren. De reis gaat van start in Atlanta. Atlanta is een echte zakenstad in het Oosten van de USA. Hier is de beroemde Martin Luther King geboren. Maar er is nog veel meer, het is bijvoorbeeld ook de stad waar de Coca Cola ontdekt is in 1886. Hierna gaan we richting Memphis, de geboorteplaats van de Blues, een stad vol leven en energie.We kunnen bijvoorbeeld een bezoek brengen aan de bruisende bars in Beale Street! Of nemen we een kijkje in Graceland waar het landgoed van Elvis Presley zich bevindt. Wie zijn vaardigheden in linedancing wil oefenen, zit goed in Nashville, de bakermat van de countrymuziek! Nashville is nog steeds de hoofdstad van de country & western muziek in Amerika. Downtown Nashville swingt ’s avonds, je vindt er leuke barretjes met overal bandjes. Vele bezienswaardigheden in deze stad zijn ook hieraan gewijd, zoals de Country Music Hall of Fame en de Grande Ole Opry. We eindigen de reis met een bezoek aan de Great Smoky Mountains National Park. Deze naam heeft het park te danken aan de vrijwel altijd aanwezige blauwe nevel boven het park. Het overgrote deel van dit park bestaat nog steeds uit ongerepte natuur. Bezoek aan: *Grace land; *Baele street; *Corvette Museum; *Kentucky Music hall of Fame; *Delta Blues Museum (Led Zepplin); *Bourbon Wiskey Breweries; *Volgen Historic Natzech Buffalo Trail (Meridian); *National Military Park in Vicksburg; *St Louis als de Gateway to the West met Historic Route 66 *Memphis in Arkansas *Nashville en vele andere Music places.