Toertocht 23 augustus 2009 - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Toertocht 23 augustus 2009 - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Toertocht 23 augustus 2009

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

23 Augustus 2009 | Nederland, Soesterberg

Zondag 23 Augustus een mooie dag om er wederom op uit te trekken met de motoren. Ik was benieuwd hoe de Gt 750 van mij zou sturen? Na onze tocht door de Belgische Ardennen besloot ik om na wederom twee keer bijna onderuit gegaan te zijn in een hairpin bocht de bandenspanning maar eens te controleren. Voor en achter hadden toch 1 bar in de plus nodig.
Ad en Hans waren al vroeg bij mij thuis om me op te halen. Geen tijd voor koffie want we vertrekken meteen naar het grote sprookjesbos. Eeehh???? Watteh? Jawel hoor rond negen uur zaten wij dan eindelijk in de Efteling in Bilthoven waar de gratis koffie dan ook vriendelijk op de leuk aangeklede tafel werd geserveerd. Met een koekje welteverstaan!
09:30 Time to go! Gentleman start your engines en Ben zijn Rookmachine.
Via Bilthoven trainstation vertrokken wij naar Groenekan om daar de motoren eens lekker vol te laten lopen. (nee de heren hoefden nog niet te plassen) Daarna ging Ad zijn bekende molenroute rijden we kwamen door Tienhoven - Oud Maarseveen - Loosdrecht...enz.
Het weer was schitterend en het uitzicht ook. Toen wij in Muiden aankwamen begon mijn Camelbag aan de voorzijde toch wel leeg aan te voelen. Heh lekker op het terras daar bootjes kijken en??? En?? en helemaal niks Ad gaf gas en weg Muiden. Nou lekker dan!
Er achteraan dan maar. Ad zijn camelbag is dan ook een stuk groter dan die van mij maar in Naarden Vesting begon hij bij hem toch ook leeg aan te voelen. Plaatsnemen op het terras dan maar. We zijn nog niet open! vertelde de o zo vriendelijke ober om 12:50 Maareh hoe laat gaan jullie open dan? Om 13:00 uur zei de ober.
Je zou hem toch in het kanaal gooien?
Ik barste van de honger en had geen zin om verder te rijden We blijven hier zitten!!! 4x sateh met chocomel en cola en een vitaminepil want we willen wel gezond eten nietwaar? De vrouwelijke collega van de zwem ober heeft er een leuk plaatje van geschoten. Na de lunch verder het weidse land in vol met koeien en weilanden. Er is toch niks beters dan de lucht van verse koeiestront vermengt met uitlaatgassen? Ad wist nog een leuk pontje waar we over konden varen. Alleen niet op zondag! Duurde nog even voordat we het door hadden maar ik heb er maar een foto van gemaakt zodat we het niet kunnen vergeten. Zondags geen pont!!! Punt!!! Omkeren maar. Onderweg kregen we nog een ijsje van Ad. en toen we in...? aankwamen werd het tijd om de camelbag wederom bij te vullen. Milkshake 4x en cola 1x. Kijk Arie eens genieten zijn neus krult ervan. Heren op weg naar huis. Ad had nog een verjaardag dus die ging door en de overige drie Wild Hogs hebben nog wat gedronken bij mij thuis. En hoe reed die Gt750 nu eigenlijk met de juiste bandenspanning vraagt u zich af?
Als een mes door de boter. Dus weer wat geleerd! Let op de Bandjes!!!

  • 02 September 2009 - 07:05

    Saskya:

    En ik thuis maar Sonja Bakker eten maken voor Arie ja dat heeft lekker veel zin zo..... Van af nu gaat hij op het Sas dieet.

  • 02 September 2009 - 10:55

    Saskya:

    Nou zeg dat zie ik nu pas op de 1e foto heb je toch wel een heel vreemd kapstokje voor je rugzak.

  • 02 September 2009 - 18:52

    Arjan:

    Graag geen foto's meer van mijn zwelgpartijen. Ik verhonger nu zo wat en BMW rijden zit er ook niet meer in. Winterberg, wie ist es mit Winterberg, meine Herren.

  • 06 September 2009 - 09:57

    Hans:

    Ik denk dat ik m'n sneeuwkettingen maar uit het vet ga halen.

  • 10 September 2009 - 20:32

    Hans.:

    Donderdag 10-09 even een dagje naar Assen geweest mooi weer niet te heet,drie lekkere sessie's gereden en bij de 4é sessie in de manderveen bocht zelf even gevoeld of het asfalt op temperatuur was ,ik was toch dichtbij nadat mijn motor voor net een beetje grip tekort kwam.Heb ook nog wat grind meegenomen,moet toch nog beton storten thuis.Zo nu maar weer proberen om hem weer in orde te krijgen voor 1 okt.GR HH.

  • 11 September 2009 - 17:22

    Ben:

    HANSSSIE!!!

    Je kijkt tog wel uit heh
    met die buikschuivert?

    groetjes Piegum

  • 11 September 2009 - 19:57

    Arjan:

    Het grind op een horizontale manier geschept of verticaal er over heen ?

    Assen is toch eigenlijk meer een boerenlandweg waarop je hard kunt knallen. Gras is dan meer gepast i.p.v. grind.
    Persoonlijk, behalve ego, nog deuken?

    Verdammt meine Herren, wie ist es mit Winterberg, und gern ohne Sneeketten wenn möglich, ja.

    Is Canada still in consideration lads?

  • 19 September 2009 - 17:07

    Hans:

    Heeij die Arjan,jij bent ook lekker bezig he, wat heb ik gehoord maken ze nu ook al TRAIL Triumph's. zelf nog heel?? gr HH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Het leven gaat toch al richting de 50! dus kwamen deze heren op het geweldige idee om een motortocht door de USA te gaan maken. Vandaar dan ook The Dutch Wild Hog's. We houden u uiteraard op de hoogte van onze avonturen. Met foto's en filmpjes.

Actief sinds 18 Maart 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 203829

Voorgaande reizen:

21 Juni 2016 - 16 Juli 2016

The Canadian Rockies

15 Juni 2012 - 30 Juni 2012

The California Highlights

29 September 2011 - 30 September 2011

Und noch einmahl!!!

09 Juli 2011 - 10 Juli 2011

Wir fahren loossss!!!

01 Januari 2010 - 31 December 2010

Toertochtjes door Nederland 2010

03 Oktober 2010 - 17 Oktober 2010

The Music Trail

01 Januari 2009 - 31 December 2009

Toertochtjes door Nederland 2009

15 Augustus 2009 - 16 Augustus 2009

The Dutch Wild Hogs go to the Bels

26 April 2009 - 10 Mei 2009

The Four Corners

Landen bezocht: