Here we go again!!! - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Here we go again!!! - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Here we go again!!!

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

06 Februari 2010 | Nederland, Soesterberg

Zaterdag 6 februari organiseerde Route 66 reizen een informatie middag bij Arie Molenaar Motors BV in IJsselstein. Daar aangekomen begon het meteen aardig te kriebelen door het zien van al dat glimmende moois in hun showroom. Alleen geen Triumph's heh Arie! Bovenin hun splinternieuwe pand zit een gezellig bruin cafe alwaar de bijeenkomst georganiseerd werd. Justin en Jacqueline stonden ons al op te wachten. Kop koffie erbij helemaal goed. De opkomst was behoorlijk dus de sfeer was ook meteen goed. Justin opende de middag en middels een PPS presentatie via de beamer werden de verschillende reizen aan ons gepresenteerd. Wij waren er eigenlijk al uit! We gaan dit jaar de Music Trail rijden. Vertrek op 3 oktober 2010 naar Atlanta alwaar we starten met een 15 daagse rondreis door het land van Blues Jazz Wiskey en Rock en Roll Het belooft weer een geweldig avontuur te worden. Net als de voorgaande reis probeer ik de thuisblijvers middels foto's en video's op de hoogte te houden van het wel en wee zijn van de groep motorrijders.
USA watch out!!!! The Dutch Wild Hogs are coming back to cruise the open roads.

• 14 Februari 2010 - 14:30

Hans:

Heeij piegum;het begin is er weer he ik kan haast niet wachten om weer lekker veel te trainen in de benelux,tik ook maar vast een tripje snacbar in Best in op je nieuwe carmin, kunnen we hem gelijk testen gr HH

• 14 Februari 2010 - 14:51

Fast Herman:

Hi Guys,

Ik zie dat jullie de smaak goed te pakken hebben. Live the dream. Geweldig. Ik neem aan dat jullie weer op the One and Only H.D. gaan rijden. Bij jullie thuis zie ik nog steeds allemaal vreemde motoren.
    Wij gaan na de vele tochten door het westen van de USA nu naar the bike week in Daytona. Vertrek 3 maart a.s. Wij zijn te volgen op route66.waarbenjij.nu.
    Alvast heel veel plezier toegewenst, mede namens Lion G, Long Tall John en Benjamin John.

• 15 Februari 2010 - 08:06

Vreemde motoren?

• 18 Februari 2010 - 17:45

Hans:

En ja hoor we hebben ons eerste uitje alweer gepland, natuurlijk de motorbeurs ook al is het nog een eind weg toch maar even kijken of we nog toevallig wat nodig hebben.Ik zal in ieder geval kijken of ze ducttape verkopen want we gaan weer op HD's ,Omdat ze geen TRIUMPF rocket's verhuren ,En natuurlijk even een bakkie doen op de route 66 stand. GR. HH.

• 19 Februari 2010 - 10:26

Beste Hans
    Er bestaat niet zo veel ducttape om een HD bij elkaar te houden.
    Je moet voldoende tussenstops inplannen of van dealer naar dealer tuffen.

• 19 Februari 2010 - 15:00

Beste Arjan.

Zou HD HEELVEEL Ducttape betekenen????

• 19 Februari 2010 - 17:22

Triumph Since 1902:

Mijne heren,

Op de hernieuwde site van de Dutch Wild Hogs, waatoe ik mij als Benelux inrijder toch nog een beetje toe reken, wordt gewag gemaakt, in een geplaatste reactie van een voor mij onbekend persoon, van: "vreemde motoren".

Ik heb reeds reageerd met de vraag "vreemde motoren?"

Bij nader onderzoek ben ik er achter gekomen wat vreemde motoren zijn.
    Te weten;
    H. D. Electra uitglijd
    H. D. Rotking
    H. D. V snot
    H. D. vet zooi
    H. D. Heritage (bij gebrek aan beter)
    H. D. Diennie uitgegleden
    H. D. sportster (hahahahahahahahahahaha)
    H.D. kneuce

De afkortting H.D. blijkt na meer dan 1000 mile, zonder service interval, te betekenen "Help it's Dead" te betekenen.
    Gezien de afstanden in Nederland zou het hier 'Help Duwen" kunnen betekenen.
    Vebijsterend is en blijft dat er er sinds 1903 er mensen zijn die dit aanschaffen met de de gedachte "live the dream".
    Ik vraag u zijn dit slaapkoppen of zijn dit zombies.

Ik dank u voor de aandacht die heeft genomen om mijn hersenspinsel tot u te nemen en misschien bent u mij wel dankbaar dat ik dit nog niet op uw aller site heb geslingerd.

• 20 Februari 2010 - 08:43

Fast Herman:

Ik ben nu wel erg benieuwd op welke motoren de Dutch Wild Hogs gaan rijden tijdens hun Music Trail in oktober 2010. Anyway alvast veel plezier guys, ook met de voorpret.
    Groet'n uut Nijverdal.

• 01 Maart 2010 - 14:07

Ben,
    I.v.m met je voorbereiding voor de "open roads".
    Voor een goed vergelijkende test zou ik als ik jou was de volledige 3900cc klaar laten zetten.
    Ik zal vooruitlopnd op de uitkomst de routes herzien, +300 km per rit.
    Dan tanken we maar twee keer per tourrit.
    Zo vermoeiend dat tanken, daar kom je nog wel achter.
    Dat vermoeiende tanken is toch een minpuntje wat die jongens in Hinckley nog moeten wegwerken.
    Wel jammer voor Ad en Hans, die moeten maar op extra jerrycans gaan zitten.

• 01 Maart 2010 - 19:26

HH:

wij gaan wel in een van die vele plas pauze's van jullie tanken dus tijd zat gr .

• 01 Maart 2010 - 20:04

Ben:

Aanstaande Woensdag 10:00 uur Waarschuwing aan al het gemotoriseerde verkeer in en om Leusden. Triumph Rocket III on the Road for an testdrive.
    OOOHHH Maak me gek!!!!

• 01 Maart 2010 - 20:49

HH:

Veel plezier woensdag en kijk wel wat verder vooruit dan op de brikje's gaat iets sneller.Het wordt koel weer dus maar een truitje erbij, 60% zon en een kleine 10% kans op neerslag dus even nog geen wheellie's.

• 02 Maart 2010 - 11:06

Hans,

We hebben voor beide motoren een kleine aanpassing in het verschiet.
    Trouwens dat groen van de knattersaki staat geweldig. Als hij net zo snel als groen is, zou ik persoonlijk kombochten aanvragen voor Zolder.
    Spaart remmen.

• 04 April 2010 - 06:37

Hans.:

Zeg heren is er toevallig al een eventuele route voor maandag gemaakt???? zoals jullie wel weten moet er nog eentje WH gedoopt worden.maandag ziet het weerbeeld er goed uit.

• 04 April 2010 - 07:32

Baggie:

De Tourguide meester Arie staat waarschijnlijk in de keuken het paasontbijt voor de Sasvrouw te maken.
    Nou nog een rijsttafel in elkaar timmeren ;-))
    Ik ben er klaar voor en ga mee Dutch Wild Hogs on the Road again!!!

• 08 Oktober 2010 - 19:24

Shirley:

hiehie leuk! ik ga nu alles lezen:D
    xxxx Shirley

Verslag uit: Nederland, Soesterberg

The Music Trail

Jawel hoor daar gaan ze weer!!! The Dutch Wild Hogs gaan samen met hun vrienden van Route 66 Motorreizen de Music Trail doen. Een trip op Harley Davidsons gedurende 15 dagen. De steden die we aandoen zijn: Atlanta,Birmingham,Memphis, Nashville, 15 dagen met de motor door bijna al de acht Music States van Amerika. De ongeveer 3.000 kilometer Motor Music Trail brengt u in de Staten Tennesee, Missouri, Kentucky, Georgia, Missisipi en Alabama. Tijdens de Motortrip is het genieten van Blues, Jazz, Whisky and Rock and Roll. Uiteraard wordt er overdag ook behoorlijk motor gereden. De trip gaat langs de Great Smokey Mountains, de Appalachian Mountains en rond Memphis door het land Between the Lakes. Tijdens deze Music Trail onderga je de sfeer van o.a. B.B.King, Jerry Lee Lewis en Johnny Cash. Natuurlijk is het ook de streek van de vele Whisky’s,hier wordt de Jack Daniels Whisky gedistilleerd. In verhouding tot onze andere included tours aan de westkant van Amerika is het een stuk groener. Het klimaat is hier een stuk vochtiger. De mooiste periode om te rijden is aan het eind van het zomerseizoen. De neerslag is dan beperkt en je geniet van een groot aantal zonuren. De reis gaat van start in Atlanta. Atlanta is een echte zakenstad in het Oosten van de USA. Hier is de beroemde Martin Luther King geboren. Maar er is nog veel meer, het is bijvoorbeeld ook de stad waar de Coca Cola ontdekt is in 1886. Hierna gaan we richting Memphis, de geboorteplaats van de Blues, een stad vol leven en energie.We kunnen bijvoorbeeld een bezoek brengen aan de bruisende bars in Beale Street! Of nemen we een kijkje in Graceland waar het landgoed van Elvis Presley zich bevindt. Wie zijn vaardigheden in linedancing wil oefenen, zit goed in Nashville, de bakermat van de countrymuziek! Nashville is nog steeds de hoofdstad van de country & western muziek in Amerika. Downtown Nashville swingt ’s avonds, je vindt er leuke barretjes met overal bandjes. Vele bezienswaardigheden in deze stad zijn ook hieraan gewijd, zoals de Country Music Hall of Fame en de Grande Ole Opry. We eindigen de reis met een bezoek aan de Great Smoky Mountains National Park. Deze naam heeft het park te danken aan de vrijwel altijd aanwezige blauwe nevel boven het park. Het overgrote deel van dit park bestaat nog steeds uit ongerepte natuur. Bezoek aan: *Grace land; *Baele street; *Corvette Museum; *Kentucky Music hall of Fame; *Delta Blues Museum (Led Zepplin); *Bourbon Wiskey Breweries; *Volgen Historic Natzech Buffalo Trail (Meridian); *National Military Park in Vicksburg; *St Louis als de Gateway to the West met Historic Route 66 *Memphis in Arkansas *Nashville en vele andere Music places.