Were here!!! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Were here!!! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Were here!!!

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

27 April 2009 | Verenigde Staten, Phoenix

Zo hehe poepoe we zijn er eindelijk. Het was een hele reis maar veilig en wel in de DaysInn Hotel in Tempe aangekomen. Daar zijn we even naar de kamers geweest om snel de zwembroek aan te doen. Justin en Jaqueline hadden een welkomst borrel by the pool georganiseerd. Heel gezellig en later werd er nog pizza bij gehaald want de mannen haddem honger gekregen.
Het hotel ligt tegenover een mall waar eettentjes en supermarkt aanwezig zijn. Morgen vroeg op om de motoren op te halen en een stukje proef te rijden op de Harleys.
We houden jullie op de hoogte maar voor nu over en uit hier vanuit Phoenix

• 27 April 2009 - 05:01

Saskya:

Zo super, fijn om gelijk al foto's te zien en te horen dat de reis spoedig is verlopen. (Wel smeren heren he, Arie heeft in het zonnetje factor 20 mee)jullie liggen nu in bed en ik ga werken. Voor straks fijne rit.

• 27 April 2009 - 07:16

Eeke:

Fijn dat de reis zo goed is verlopen. Wat heerlijk daar in het zonnetje. Wij wensen jullie voor straks een fijne rit en horen weer gauw van jullie.

• 27 April 2009 - 07:40

Sabrinajonichris:

Hallo papa,leuke foto's we hopen dat je het fijn hebt en doe voorzichtig. Veel rijplezier voor straks. kusjes van ons allen.

• 27 April 2009 - 08:29

Jolanda:

Hoi vier van Best,
    Goeie reis gehad las ik. Erg leuk om al meteen die foto's te kunnen zien.En Paul ik zie je daar in de zon zitten, hopelijk wel goed in gesmeerd? Fijne proefrit en doe voorzichtig.
    Groetjes Bart, Cynthia en ik

• 27 April 2009 - 08:46

Misslampjes:

He vrienden fijn dat de reis zo goed is verlopen.
    Een dagje rusten en lekker bijkomen van de vlucht voor jullie de road op gaan. We zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen.
    Heel veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet doe.

Groetjes uit Utreg
    De misslampjes

• 27 April 2009 - 09:24

Piet V.d. Kommer:

fijn om te horen en zien
    dat alles totdusver goed is verlopen en jullie genieten al van de zon en `nkoude pijp
    veel liefs van je moeder
    en van mij veel plezier en geluk
    piet.

• 27 April 2009 - 10:16

Tilly:

Hallo Bestenaren, Zo te zien gaat het nog niet zo slecht met jullie.Fijn dat het zo`n mooi weer is en dat jullie goed zijn aangekomen. Jasper en Fleurtje kusjes!! Geniet er maar goed van, wij proosten wel op jullie. Groetjes van allemaal!

• 27 April 2009 - 10:27

Marlène:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Zo te zien hebben jullie heerlijk weer. Geweldig. Wij wensen jullie een hele fijne motorrit toe voor straks. Leuk om de foto's te kunnen zien.

• 27 April 2009 - 11:39

Ad En Regina:

Net terug van de camping en gelijk de laptop aan om julie bericht en foto's te zien.Wat een heerlijke uitvinding dat wij dit zo kunnen volgen.Goed idee hoor Ben
    dat wij mee kunnen genieten.
    groetjes Ad en Regina

• 27 April 2009 - 11:51

Cabootje:

Zo mannen, dat ziet er goed uit! Heerlijk genietend van het zonnetje en van een drankje! Veel plezier en tot later!

• 27 April 2009 - 13:53

Arjan:

Smeerolie WD 20 genoeg hier bij Hooters.