Lets go Best !!! - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Lets go Best !!! - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Lets go Best !!!

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

02 Juni 2009 | Nederland, Soesterberg

Zondagmorgen besloten de vier Dutch Wild Hogs om maar eens weer wat kilometertjes onder de banden weg te werken. Al gauw werd besloten om richting Best te gaan. Een patatje bij Ard halen das zou toch een stunt zijn. Dus een route beschrijving uitgeprint en op Ad zijn tank geplakt en gaan!!! Ad had er goed zin in want hij liet ons echt alle delen van Nederland zien. Industrieterreinen- doodlopende weggetjes alles!!! Het was weer goed feest. Toen een bepaald moment de Duitse grens wel erg dichtbij kwam besloot Arjan om in te grijpen. De Triumph reed vanaf dat moment op kop en zowaar ook Arjan heeft het in zich om leidinggevend te zijn. Tenminste als hij bij de Dutch Wild Hogs is want thuis heeft de Sasvrouw het toch voor het zeggen. Arjan wist ons al gauw in Best te krijgen alwaar we na enig rond zwerven een stad plattegrond vonden. Vanaf daar was het eenvoudig om de snackbar van Ard te vinden. Maar helaas had de familie van Rijssel een familieweekend dus geen Ard maar wel twee lieftallige dames die de Dutch Wild Hogs dan ook een warm welkom gaven De Brabantse gezelligheid is HELEMAAL top!!! Nadat we ons goed vol gevroten hadden werd het tijd om weer huiswaarts te keren. Gezien de heenweg kon dit nog wel eens een tijdje duren voor we daar weer waren. Maar niets is minder waar. Als een volleerd postduif wist Ad de weg naar huis weer blindelings te vinden en kwamen we rond een uur of vijf weer thuis aan. Het weer was zo goed dat ik besloot om te koken die avond, en de plaatselijke chinees was bereid om daar in mee te gaan. Al met al weer een Topdag met zijn allen. De volgende keer bellen we voordat we langskomen Ard!!! Groetjes van de Dutch Wild Hogs aan iedereen in Best en van Ad speciaal aan dat witte politie hondje.

• 02 Juni 2009 - 12:15

Ton ( Savage ):

Jullie hebben het zwaar,maar dan niet heus,volgens mij vermaken jullie je prima op de BIKE'S
    Ben zelf net terug van een 3 daags motortreffen v/d club. Daarna nog ff de 11 stedentocht gedaan op de 2e Pinksterdag ( 612KM ) inclusief reis vanaf Maarssen en terug.

Groeten en Drive Safe.

Ton.

• 02 Juni 2009 - 20:10

Sasvrouw:

Arjan heeft thuis gewoon de broek aan hoor (hij moet hem wel zelf wassen en strijken hoor)

• 02 Juni 2009 - 20:42

Arjan:

Ik heb nog een strijkbout te koop. Er zit ook een BMW bij, gratis.

• 03 Juni 2009 - 07:07

Ben:

Hoi Arjan,

Die gratis BMW is dat toevallig een M635 CSi cabrio ??? Want dan heb ik wel interesse om hem af te halen.
    Die stijkbout wil Eekie wel hebben want zij heeft strijken als hobby en wil graag synchroon strijken. Dus zijn wij allen tevreden

• 04 Juni 2009 - 09:41

Ard:

Ha mannen, echt jammer dat jullie in Best waren en dat wij er niet waren. De meiden hadden wel alleen maar goeie woorden over jullie en ik en hun verwachten jullie zeker nog een keer in Best. Zoiezo bedankt dat jullie geweest zijn en hopelijk heeft het goed gesmaakt. Tot een volgende keer en bel van te voren maar eventjes. Het beste