one week home - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu one week home - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

one week home

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

17 Mei 2009 | Nederland, Soesterberg

Het is nu precies een week dat we thuis zijn. Boy boy ik mis het zo. Het gevoel van vrijheid - de wind door je haren en het samen zijn. Heren ik kan niet anders zeggen dat het toch wel "an dream come true" voor mij is geweest. Ik had altijd al de intentie om voor mijn 40ste deze reis te maken maar nu het wat later is geworden ben ik daar niet verdrietig om. Het was een feest om deze dagen met jullie door te brengen en ik kijk dan ook met veel plezier naar de foto's en video's. Zoals beloofd zal ik alle foto's van ons 4-en en de video naar jullie toesturen als ik dit klaar heb.

Groeten en een fijne zondag toegewenst.

Ben

• 17 Mei 2009 - 10:56

De Misslampjes:

Ach Ben, het leven begint bij 40,al is het wat later je heb een van je dromen waargemaakt. Het is duidelijk aan je te zien en te horen dat je heb genoten.
    Deze reis staat in je herrinneringen gegrift.
    Wij vonden het geweldig alle foto's en verhalen die je met ons en andere heb gedeelt.
    Groetjes,
    Gunther & Yvonne

• 17 Mei 2009 - 11:00

Karen:

Hallo Ben,

Tja,het zal zeker weer wennen zijn.Leuke site hadden jullie en enig om jullie zo te volgen.
    Zoek je toch een andere reis uit om te maken?
    Kijk je Eeke lief aan....

Groeten Karen

• 17 Mei 2009 - 11:19

Ad En Regina:

Fijn Ben dat deze reis zo,n fantastische indruk heeft achtergelaten en volgens mij heb je een schrijverstalent laten liggen, maar wie weet ? Deze reis blijft in jullie herinnering en daar hangt bij ons op het toilet een gedichtje over, wij zijn tenslotte al en dagje ouder::Als je maar altijd de lente hoort zingen,
    boven je hoofd en diep in je hart
    Als je maar weet dat herinneringen durend een troost zullen zijn in je smart
    Als je maar altijd de lente hoort zingen
    Diep in je hart en
    boven je hoofd
    't leven laat zich tot vreugde dwingen
    Als je IN LENTE EN VREUGDE gelooft.
    Voor jullie allen: de draad van alle dag weer opnemen en er wat van maken, wat voor de een
    eenvoudiger gaat als voor de ander. Bedankt voor Alles ,Ben.
    groetjes Ad en Regina

• 17 Mei 2009 - 17:59

Shirley:

de tijd gaat wel snel he..

• 17 Mei 2009 - 20:52

Ard Uit Best:

Ja Ben, het is een mooi maar taai weekske geweest. Iedereen mag je vertellen met een gevoel van heimwee hoe mooi het is geweest en hoe goed we het hebben gehad, maar home sweet home! Het was zoiezo een supervakantie en gezellig.
    Groeten aan de rest en tot de volgende keer.

• 18 Mei 2009 - 12:24

Eeke:

Hallo lieverd, ja de tijd gaat snel. En dan kom je weer in een koud landje en weer alle drukte om je heen thuis. Er komt vast nog wel eens een reis maar misschien ga ik dan achterop? hi hi. Dit was in iedergeval een reis om nooit te vergeten.

• 18 Mei 2009 - 13:54

Saskya:

ja ja al weer een week thuis, en gelijk al weer in het gereel voor Arjan. Dat hij maandag gelijk weer moest werken viel niet mee. Soms wordt hij wakker en denkt hij dat hij nog in Amerika is (Zo dat valt dan tegen) Hij wil volgend jaar weer, dus ik ben vast aan het sparen. voorlopig moet hij het nog even met de foto's en videos doen.

• 23 Mei 2009 - 23:55

Charles:

Hoi Ben en de rest,
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die de eerste dagen midden in de nacht wakker wordt en verdwaast rondkijkt in welke motelkamer en in welke staat ik nu weer slaap,klaar om de spullen weer in te pakken en te gaan eten op de American way.( vet en veel ,soms ook gewoon cornflakes).De ervaring om op de ene dag in de bergen met sneeuw te rijden en een paar dagen later in bijna +40 graden de standaard van de moter te zien wegzakken van de hitte, is toch een aparte belevenis.
    Nogmaals bedankt voor het bijhouden van de site en hoop nog een keer van iedereen iets te horen.Groeten Charles.

• 28 Mei 2009 - 21:35

Ad:

Inderdaad,,,een veelbewogen reis en evenzo de periode erna thuis.In je hoofd speelt met regelmaatnog van alles ,wat te maken heeft met de reis. Goed dus,"laten we dat maar levend houden."
    Door anderen ook al gememoreerd..."erg leuk ,dat jullie de site hebben willen maken en bijhouden.Een mooi hulpmiddel om de herinneringen te activeren."
    Groeten
    Ad van der Sman