Polo shirts - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Polo shirts - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

Polo shirts

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

22 April 2009 | Nederland, Soesterberg

Vandaag heb ik de Poloshirts van de Dutch Wild Hogs gemaakt. Kreatief aan de slag met behulp van de PC printer en een HP Iron-on pakket.
Een beetje Dutch Wild Hog draait daar zijn hoef niet voor om.
En zie hier het resultaat van een uurtje strijken. Voila het resultaat mag er zijn nietwaar?
Het begint al aardig te kriebelen hier om te gaan rijden Morgenavond nog even een tourtocht samen maken om dat het weer hier toch wel schitterend is op het moment.
Langzaam ben ik mijn spullen aan het verzamelen om mee te nemen voor de reis. De oproep van Willem-Jan om op Koninginnedag allemaal een oranje T-shirt te dragen begint vormen aan te nemen. Zelfs de reisleiding doet mee!
Dus kom op!!! Allemaal nog even een last minute sale T-shirt halen.
We laten weten dat we er zijn in de U.S.A. Wij zijn inmiddels druk bezig met de conditie en zwemmen elke avond.Om onze toch al goddelijke lichamen er nog beter uit te laten zien in the country of XXXXL.

• 22 April 2009 - 18:37

Gunther & Yvonne:

Nou Bennie dat heb je mooi gedaan hoor en strijken kan je ook als de beste, handig voor Eeke(lol) moch jij je gaan vervelen als je wer thuis bent hahahaha.
    Nou nu gan we echt aftellen.

Groetjes,
    De misslampjes

• 22 April 2009 - 19:07

Kluk:

Ziet er goed uit piegum,zo te zien zijn jullie er helemaal klaar voor,nog een paar nachtjes slapen.

Groetjes klukkluk

• 23 April 2009 - 17:47

Saskya:

Nog 3 nachtjes slapen. En ja ik heb een T-shirt gevonden voor Arjan een heus echt voetbal shirt gedragen 10 jaar geleden door een echte voetballer tijdens de WK. Hij is wel gewassen dus er zit geen zweet meer in.

• 23 April 2009 - 18:49

Eeke:

Nog even snel 4 oranje shirts gehaald voor de jongens. Denken ze toch nog een beetje aan ons landje op 30 april.
    Vanavond zijn ze nog even een route aan het rijden en dan op naar Amerika. Ze zijn er klaar voor.

• 23 April 2009 - 20:54

Arjan:

Ik blijf het oneens met de training. We gaan niet 1925 mile zwemmen,maar motorrijden. Ik ga morgen dus nog even mijn laatste dag trainen. 8 uur bureaustoel zitten. Onder uitgezakt wel te verstaan

• 24 April 2009 - 15:52

Saskya:

Nog 2 nachtjes slapen. En dan ga ik toch echt die Triump uit proberen, en dat gaat lukken want gister is de motor uit zijn hokje geweest voor een dijk rit met de boys. Dus 3 x raden wie nu de sleutel heeft.

• 24 April 2009 - 16:36

Ben:

Hoi Saskya, Het is wel zo dat Arjan gisteren een kettingslot heeft geleend Maar dat kan ook wel voor die motor in Amerika zijn denk ik zo!
    Of??? neeh dat zal wel niet

• 24 April 2009 - 16:57

Saskya:

Ben, zal dat kettingslot goed genoeg zijn voor die betonschaar die ik heb?

• 24 April 2009 - 17:20

Ben Van Baggem:

Volgens de verkoper van de ketting was hij getest door de sterkste vrouw van Nederland en die kreeg hem niet open maar nieuwe ronde nieuwe kansen Wie weet je hebt twee weken om je uit te leven. (op het slot dan)

• 24 April 2009 - 20:05

Hans H:

Ik ben net nog even door de garage gelopen en ik zag dat ze er alle 4 nog stonden ,ze staan er lekker warmpje's bij.
    Ik dacht nog "zou er best een bij kunnen" maar ja zal wel niet nodig zijn .

• 24 April 2009 - 20:54

Arjan:

Heeft iemand interesse in een BMW? Te verkrijgen voor een Euroknaller.

• 25 April 2009 - 07:57

Saskya:

nog 1 nachtje slapen en dan gaat het toch echt gebeuren. Heel veel plezier daar en een gezellige tijd toegewenst met veilige kilometers.(uh Hans mag de BMW bij jou in de schuur?).

• 25 April 2009 - 08:39

Hans:

Ja dat is goed saskya die oude BMW kan er nog net bij , breng hem dan wel op tijd he want de oud ijzer opkoper komt woensdag al