OPA en OPA - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu OPA en OPA - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

OPA en OPA

Door: de Motormeester

Blijf op de hoogte en volg Ben

01 Mei 2009 | Verenigde Staten, Cortez

Beste Jade en Amber,

Zoals jullie gevraagd hebben zijn hier dan de foto's van jullie twee vet coole opa's op de motor.
Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier mee hebben, als wij het hebben met hun.

Groetjes van de Duch Wild Hogs

• 01 Mei 2009 - 12:21

Tonny Hogervorst:

Hoi Hans, ik ben weer thuis en heb net bij Diana en Ruud de foto's en video's bekeken. Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin. Prachtige foto's en video's. Geniet ervan! Ik laat wel weer van me horen. Groeten aan Ben en de anderen.

Groetjes,
    Ma

• 01 Mei 2009 - 14:16

Jade En Amber:

Hallo opa's,
    Jullie zien er echt cool uit. Wij willen ook mee de volgende keer.
    Wij zijn vandaag naar het strand geweest en hebben gefietst.
    Tot de volgende keer en wij vinden het erg leuk om julie op de foto te zien.
    Groet en knuffels van ons.

• 01 Mei 2009 - 14:21

Tiny, Janine, Rutger:

Als ik dat zo zie, wordt ik elke dag zieliger. Ik vind het gewoon geweldig wat jullie doen, om jaoers op te worden. Geniet met volle teugen. Ik lees mijn boekje wel voor de camper tot je terug bent.
    De motormeester bedankt voor de foto's. Mijn kleinkinderen vonden het prachtig.

Groeten uit Nederland.

• 01 Mei 2009 - 19:29

Kostja, Marieke& PET:

Ziet er goed uit. Erg hippe opa's. Nog veel plezier en geniet ervan.

Veel liefs uit HIA

• 01 Mei 2009 - 20:32

Shirley:

hihi leuke foto's!

• 02 Mei 2009 - 04:35

Hans:

Hoi Ma,

Wat leuk dat je ook op onze site kijkt. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    We gaan proberen om nog veel meer foto's en leuke verhalen op de site te krijgen dus hou ons maar goed in de gaten.

Groetjes Hans