de voorbereidingen - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

11 Augustus 2009 | Nederland, Soesterberg

De Dutch Wild Hogs gaan naar de Bels Jawel!!! Wis en waarachtig!!!

Na een geanuleerde reis met de solexclub van onze vrienden uit Best moesten we toch iets anders verzinnen. (stom geen reisverzekering afgesloten)
Hans kwam op het idee om naar Vielsalm in Belgie te gaan. He watte hoor ik u denken. Daar ligt motorherberg Baton Rouge in de Belgische Ardennen. De bedoeling is om er een ouderwetse pyama party van te maken dus we blijven een nachtje over. In de slaapzaal voor dertig mensen. Het zal toch niet zo zijn dat de overige 26 bedden door Schroevers geboekt zijn voor hun jaarlijkse bedrijfs uitstapje nee denk het niet! Als eerste heb ik mijn oordopjes ingepakt want de nachtelijke zaag partijen van Hans en Ad klinken nog na in mijn oren.
Eeke is inmiddels druk bezig om de diverse koffers in te pakken welke Justin in de Bus achter ons aan rijdt! Of maak ik nu een foutje?
Nou ja never mind Belgie watch out!!!
Here come The Dutch Wild Hogs

Dinsdagavond was het tijd om een spoedvergadering te beleggen bij kindervakantieoord Eekie's place.
Heftige discussies over weerberichten thermo ondergoed formaat rugzak welke onderbroek moet er mee enz.
Daarna was het tijd om de route uit te stippelen. Als we hier werijden moeten we dan links of rechts?
Ad zat een beetje over het formaat van de ADAD beschrijving in. De kaart is zo lang dat een gedeelte val over of misschien onder zijn kroonjuwelen. Waar we dan uitkomen aan het einde van de rit is nog niet duidelijk dus. Na alle discussies werd het tijd om de algehele conditie van deze toch al goddelijke lichamen van de Dutch Wild Hogs op een nog wat hoger nivo te brengen.
Na enkele uren baantjes te hebben gezwommen werd het dan tijd om in de jacuzzi te ontspannen. Heerlijk onderuit en Eeke zorgde voor gezonde versnaperingen om de zojuist verbrande calorieen weer verantwoord aan te vullen. Zaterdag morgen 09:30 weer of geen weer we GAAN!!! Alleen die bandjes heh Ad? (wordt vervolgd)

• 11 Augustus 2009 - 11:35

Ton Savage:

Bennie, wanneer is dat, je kan altijd dan een biertje komen drinken a.s weekend. dan is er een treffen v/d belgische Tak ( Star-clubs ). Komen er ook plus minus 6o Hollanders naar toe.
    Locatie : st Vidt == Ardennen

• 11 Augustus 2009 - 11:48

Ben:

Hee Ton,

Dat is 15 en 16 Augustus aanstaande (ook dit weekend dus)Ik gooi wel in de groep of er dorst van onze kant is.

Greetz Ben

• 11 Augustus 2009 - 13:21

Hans.H:

Kan niet wachten om het gevoel weer te ervaren,lekker even de grens over.hopenlijk mooi weer.

• 11 Augustus 2009 - 15:12

Eeke:

Nee dit keer mag je het zelf doen. Teveel commentaar gekregen. Je mag je onderbroek en sokken zelf inpakken. Meer heb je toch niet nodig?

• 11 Augustus 2009 - 21:42

Arjan:

Ik heb mijn Arie Arie er eens op los gelaten. Als het redelijk weer wordt dan zou de route kunnen zijn.
    Bilthoven, Margraten, Henri Chapelle, Eupen, Malmedy, Vielsalm, St-Vith, Monschau, Eupen, Henri Chapelle, Margraten, Bilthoven.
    Totaal 584 km.
    Vielsalm - St. Vith is 20 km. Ik geloof dat ik dorst krijg.
    Motorkeuze is mij nog niet duidelijk, alle uitlaten klinken hier nu hetzelfde. Dus oordoppen maar weer in.

• 11 Augustus 2009 - 22:10

Hans.H:

Nou nou nu gaat het toch echt gebeuren he,The Dutch Wild Hogs gaan puntzakkenland veroveren. Hebben net nog lekker getraind en relax'd bij ons Benneke thuis en verzorgd door Eekjevrouw.Arjan was op de uch uch van Sasvrouw die dus nu zo ongeveer op een triumph lijkt als je hem hoort aankomen ,we hebben de route uitgeprint en uit ons hoofd geleerd;maar voor de zekerheid toch ook maar even in de tom tom gezet al met al wij zijn er klaar voor.

• 12 Augustus 2009 - 15:51

Arjan:

Voor de bakker. De eerste Triumph met kardanas is een feit. Wel een hoop heibel zo'n fiets.

• 14 Augustus 2009 - 18:11

Ben:

Spick&Span!!! De Gt750 van mij. Heren doe uw zonnebril op want het chroom is oog verblindend vandaag.
    De hele dag aan het poetsen geweest. Hans had het idee geoppert om de 3 in 1 eronder te zetten. Ik heb het geprobeerd Hans maar toen de voortekenen aangaven dat ik er anders niet bij zou zijn morgen heb ik toch maar de 4 orginele pijpen er weer onder geschroeft. Drie uur bezig geweest totaal Maar de achterzijde van mijn orginele uitlaten is nu ook weer schoon.
    Half de provincie afgereden voor speciale olie voor de versnellingsbak Fuchs Silkolene Light Gear Oil 75W-80 Bij een hele mooie BMW dealer in Hoevelaken. Ik moest nog denken aan je uitlaatpakking Saskya en als je wilt kan ik proberen het te repareren voor je hoor.
    Nou koffers zijn gepakt en Ben is klaar om te gaan.
    Ik neem wel Calve mayonaise mee want die troep daar schijnt zuur te zijn en das niet lekker.

• 14 Augustus 2009 - 18:25

Eeke:

Nou heren jullie hebben het weer in ieder geval mee. Ja Bennie je moter zie er inderdaad weer spik en span uit. Ja en nu een beetje spier pijn he? van de hele dag op de grond liggen poetsen. Is ook niets meer voor de wat oudere mannen. Dan doen de spieren aan het eind van de dag een beetje pijn. Maar goed ik hoop dat jullie genieten van de rit en veel plezier in het Belgische land.

• 18 Augustus 2009 - 16:15

Arjan:

Valkenswaard,Maastricht,Margaten,Henri-Chapelle,Eupen (Marktplatz),Baraque Michel friture),Malmedy,Vielsalm
    Dag2
    Vielsalm, Heinerscheid(lux) Dasburg Preischeid Machtemesmühle (cappachino) Karlskausen Arzfeld Prüm Monschau Eupen Verviers Maastricht, Nederweert (burger-king) huis

Routebeschrijving "Four Country's Europe" en laat het die Amerikanen maar weten, in twee dagen i.p.v. twaalf.