The day after - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Ben

02 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Al met al zijn we dan toch vertrokken uit Bluff Ut, het werd ons dan toch een beetje te heet onder onze voeten in dat afgebrande dorp. Daarbij wist Ben nog te melden dat hij een CD voor deze site moest branden.
Na vuur komt regen en aldus vertrokken wij, gelukkig was dit niet al te hevig en het was alleen sporadisch en in de ochtend. Dus van onze stuurmanskunsten werd niet te veel verlangd. Dat was dan maar goed ook, na zo'n vurige nacht van weinig rust.
De reis ging eerst naar Mexican Hat. Deze evenwichts act in steen was er vandaag nog, dus kunnen wij allemaal zeggen dat wij het nog gezien hebben. Hoe dit morgen is laten we over aan het nageslacht. We zijn wel allemaal in de derde versnelling weg gereden. Stel je voor dat er onbalans door onze aanwezigheid zou ontstaan.
Vandaar ging het verder door de "Painted Dessert". Voor de leek zie de foto's of stel je een western film voor waar in het landschap de postkoets achtervolgd wordt door indianen. Gelukkig zijn de wegen breed. Om alles te zien moet je zo nu en dan achterstevoren op je bromfiets zitten. Eigenlijk is het met foto's en film niet duidelijk te maken hoe mooi en groots dit landschap is. Dit moet een mens zelf gezien hebben en wij waren vandaag zo fortuinlijk.
Aan het einde van de dessert werd er getankt, dat moet wat, met die amerikaanse knalpotten, en even wat energie opgedaan, veel koffie, bij de aangrenzende Mc Donalds.
Vandaar naar de eindbestemming Page Az.
Ander lanschap maar ook zeer de moeite waard en ook daar weer een hoop te zien.
Voordat we in Page een plaatselijk motel met onze luidruchtige aankomst gelukkig zouden maken, zijn we nog even gaan kijken bij het stuwmeer. Deze is niet zo groot volgens Amerikaanse begrippen, maar wij weten zeker dat ze in Nederland niet zo groot zijn. Gewoon Amerikaans oversized.
Met zijn allen zijn we nog gaan eten in een plaatselijk steakhouse, om hierna toch iets van rust te gaan zoeken.

• 03 Mei 2009 - 05:20

Arjan:

Het wordt een echt bed. De kans op een brand is hier in Page ook een stuk minder. Ik weet nu weer waarom ik kamperen niet leuk vind. Zeker als je de "tent" moet delen met 25 andere snurkers.
    Morgen Vegas, dus morgen zijn we arm of......... iets armer.

• 03 Mei 2009 - 06:44

Ineke:

Wat een prachtige reis beleven jullie. Ik kan er een goede voorstelling van krijgen om dat ik de film van de wildhogs heb gezien,alleen deze groep heeft wat meer crisismalloten. Geweldige foto's en zet niet alles in in dat GOK-dorp

• 03 Mei 2009 - 06:56

Herman Ter Avest :

Beste Bestenaren,
    Het is fantastisch om jullie te volgen via deze site. Ga zo door. Wij gaan over twee weken bijna dezelfde route rijden vandaar.(route6.waarbenjij.nu)
    Wellicht ten overvloede voor het thuisfront: Door dubbel te klikken op de eerste foto start er een dia presentatie op het volledige scherm. Wij blijven jullie met belangstelling volgen.

Groet,
    Herman ter Avest.
    Nijverdal.

FOUR WHEELS MOVE THE BODY, TWO WHEELS MOVE THE SOUL.

• 03 Mei 2009 - 07:15

Anita,Elise,Madelon:

Goed om te lezen dat jullie de vorige bewogen nacht allemaal ongedeerd zijn doorgekomen. Een avontuur waar niet op gerekend was. Erg leuk om nu alle motormuizen in beeld te krijgen op de site. Veel plezier nog en veel geluk (!!!) in Vegas.
    Groetjes uit St. Michielsgestel

• 03 Mei 2009 - 07:17

Saskya:

weet niet meer wat ik moet schrijven wordt er stil van als ik die foto's zie. (ligt die steen er echt nog na zoveel motor geweld).
    Jongens ook dit is werkelijk waar weer prachtig. Op naar het volgende avontuur tot dan, maar eerst lekker slapen Weltruste

• 03 Mei 2009 - 08:07

Eekesabrinajonichris:

Nou heren dat zag er weer prachtig uit. Hans je leek een klein beetje op een marsmannetje met je regenpak aan. Ik hoop dat jullie een beetje zijn bijgekomen en op naar de volgende rit.
    Jullie krijgen de groeten van Ma Koole, Frans en Hetty.

• 03 Mei 2009 - 08:46

Jill:

hallo (Ard, Ralph, Paul, Wim uit best)
    leuke site en mooie foto's hier alles goed veel plezier nog!! Liefs, Jill

• 03 Mei 2009 - 10:20

Jade En Amber :

Hallo opa's,

Wij zijn vandaag voor de laatste dag op vakantie. Wij zijn allebei al een keer wezen lozeren in de camper. Ik, Jade, heb een nieuwe lipgloss!!!!! Leuk he.

Groeten aan al jullie vrienden.

• 03 Mei 2009 - 10:22

Tiny:

heftig hé zo'n brand.jaap geweldige foto van jou.hier alles prima. de meiden hebben allebei gelogeert.tof hoor.nou de groeten en tot horens.

• 03 Mei 2009 - 10:26

Janine En Rutger:

Wat een avontuur. Ze willen er ook een echte hechte groep van maken he. 's Nachts met z'n allen een ontbering. Ze schuwen werkelijk niets. Een top organisatie!!

Veel geluk en plezier in Vegas, met nadruk op geluk.

Jaap, bedankt voor de sms.

NB: het lokaliseren van de volgwagen op de site van route66reizen doet het al een paar dagen niet meer.

Gegroet.

• 03 Mei 2009 - 15:09

Rene Kuijpers:

Heej luitjes[ Ard, Ralf en Wim], ik zie dak me gin zurge hoef te maken. Ik zie aan de fotos dat jullie het goed hebben daar. Nou, nog veel plezier en ik hoor de verhalen wel als jullie terugzijn. Gr Kuijpertje, Veldhoven. Houdoe.

• 03 Mei 2009 - 15:18

Diana:

Hoi allemaal,

Hoop dat jullie de schrik weer een beetje te boven zijn. Ik begreep dat het besef aan een vuurzee te zijn ontsnapt toch een behoorlijke impact heeft. Hopelijk verloopt de reis verder zonder incidenten. Dank voor de mooie foto's. Ze zijn erg duideijk, maar toch lijkt het alsof Ton een grijze schaduw op zijn gezicht heeft??? Een veilige tocht weer vandaag en ik kijk uit naar de berichten.
    Groetjes uit Schijndel.

• 03 Mei 2009 - 15:24

Saskya:

Goedemorgen heren, opstaan het is weer tijd voor : Get your kicks on Route 66

• 03 Mei 2009 - 18:15

Dyon Hogervorst:

Hey hans,

Leuke site hoor. Ben het aan het volgen :), die brand zag er vrij serieus uit. Maar voor de rest vermaken jullie je volgens mij prima ;).

Ik blijf je volgen vanaf hier in nl:).

Gr, Dyon Hogervorst

• 03 Mei 2009 - 18:42

Kostja En De Rest:

Bedankt voor de sms. Hier alles goed. C heeft lekker gevangen forellen en natuurlijk vis bij de brug. Tijmen gaat steeds meer praten en het blijft een ondeugend mannetje. Pepijn en Eline genieten van hun vakantie en gaan morgen even langs bij Tiny met C. Ik moet helaas werken.

De foto's zijn fantasties. Het lijkt of jullie door een westernfilmset rijden.

Veel liefs uit HIA en dikke kussen van de drie boeven

• 03 Mei 2009 - 18:53

Desire:

Hallo Lutjes (J en JW)
    Gelukkig zijn jullie weer onderweg en ja dat het dan een beetje regent moet kunnen, dan denken jullie misschien nog even aan het mooie Holland (en ons)
    Het regent hier de laatse 2 dagen ook weer, maar na regen komt zonneschijn.
    Nog heel veel plezier en de groetjes aan iedereen

• 03 Mei 2009 - 18:59

Dirk & Carola:

Hoi Charles, Ton en de rest wat een mooie omgeving waar jullie door heen rijden, geniet ervan.

• 03 Mei 2009 - 20:44

Frank V Ostade:

Hallo Paul Ralph Ard Wim
    we volgen jullie van uit Best
    hele mooie reis
    groetjes
    Frank Marianne & kids

• 04 Mei 2009 - 18:55

Shirley:

wat een mooie foto's! Verder ook leuk dat er trouwens veel bezoekers zijn hier! Dan kunnen ze jullie allemaal volgen!