Kennismakings diner bij AC de Meern - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu Kennismakings diner bij AC de Meern - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Ben Baggem - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Kennismakings diner bij AC de Meern

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

15 April 2012 | Nederland, Soesterberg

Vandaag was het dan zover! Het kennismaking diner bij AC de Meern ter voorbereiding op onze reis The California Highlights van 15 tot 30 juni 2012 Rond 17:00 uur was de aanvangtijd en Ad en ik waren dan ook stipt op tijd aanwezig ter plaatse. Onze toerleider John zat ons al op te wachten samen met Henk. Het duurde niet lang of Joke en Reinier schoven bij ons aan tafel. Ze verontschuldigden zich voor het feit dat de vader van Joke er vandaag niet bij kon zijn vanwege een visuitje. Maar in juni zou Han zeker van de partij zijn. Zowel Joke als Han konden bij mij meteen al niet meer stuk aangezien zij beiden ook rijders zijn van het nobele merk Triumph. Joke een Bonneville en Han een Thunderbird. (sorry Reinier) Als laatste kwam Frédérik bij ons zitten. Aangezien hij rechtstreeks uit Antwerpen kwam was het hem snel vergeven. We waren inmiddels nog niet begonnen. Justin kon er vandaag helaas niet bij zijn aangezien hij op dat moment een andere groep uitleg gaf. Maar tijdens de toertocht is hij gelukkig wel van de partij. John nam met ons de wetenswaardigheden van de reis door. Daarna was het tijd voor het diner. Dit was dik in orde bij de AC en we hebben het dan ook goed van genomen. Na het dessert was het tijd voor het tweede deel van de uitleg en kwam de route aan bod. Aangezien John een bekende in the USA is beloofd dit een waar feest te worden. Kortom we hebben er allemaal zin in. Nadat we de inmiddels bekende groeps foto hadden gemaakt (jaja met Justin erbij) was het de hoogste tijd om naar huis te gaan. Dame en heren het was mij een waar genoegen met jullie kennis te maken. En we zien elkaar op Schiphol of los Angeles. Af tellen naar lift off…. California here we come

• 06 Mei 2012 - 15:10

Joke & Reinier:

Hi

Nog even aftellen en dan is het zover. We hebben er ontzettend zin in!!!

Groet
    Joke en Reinier

• 06 Mei 2012 - 15:48

Ben:

Jawel dat geldt ook voor mij Het schiet op. Ik heb van de week mijn Camelbak (jawel bak met een k) gekocht dus we hoeven geen dorst te hebben. Nou was dit in de voorgaande trips met Route66 motorreizen ook geen probleem Justin zorgt ervoor dat de bikers niet uitdrogen tijdens de ooh zo hete trips. Ook heb ik mezelf getracteerd op een nieuwe motorcam zodat we nu beelden kunnen laten zien in full HD. Kortom ook vanaf deze kant "we hebben er zin in"
    California here we come!!!

• 07 Mei 2012 - 18:34

Regina:

En ja hoor het eerste verslag is er al weer. Nu nog even aftellen naar de 15e juni.Wij wensen jullie nog een leuke voorbereiding en een nog fijnere vakantie als de voorgaande.

• 09 Juni 2012 - 10:57

Ben Van Baggem:

En??? Zijn we er klaar voor Dame en Heren???

Ready or not Here we go!!!

• 11 Juni 2012 - 18:58

Henk:

Hoi allemaal ook ik ben er gereed voor en heb er ontzettend veel zin in.
    We zien elkaar vrijdag in LA!

• 12 Juni 2012 - 20:44

Ben Van Baggem:

Zoooh even een testfilmpje geplaatst! Helaas verminderd de website de kwaliteit zodat van het hele HD idee in het niet valt. Maar niet getreurd we zorgen ervoor dat het algehele plaatje vanuit the USA de moeite waard van het kijken is. Nog drie dagen.... for lift off

• 12 Juni 2012 - 21:25

Ben Van Baggem:

Henk doe je wel je helm op??? Anders kunnen Ad en ik je niet vinden in LA.

• 13 Juni 2012 - 08:24

Han, Joke En Reinier:

Wij zijn er klaar voor! We vertrekken morgen om 10:00 - heerlijk even een dagje relaxen......

• 13 Juni 2012 - 18:20

Henk:

Ad en Ben wij zien elkaar toch ook nog op Schiphol op de vrijdag voor vertrek?

• 13 Juni 2012 - 20:53

Hallo Henk,

Dat klopt!!! Ik maakte maar een geintje hoor. Zoals er nog velen zullen volgen.Inderdaad wij zullen ongeveer 3 uur van te voren op Schiphol zijn. Laten we daar ter plaatse even telefonisch contact hebben. Ik probeer morgenochtend drie mooie plekken in het vliegtuig te reserveren voor ons.Laat even weten of je hiermee akkoord bent.

• 14 Juni 2012 - 08:17

Hoi Henk,

Het is niet gelukt een stoel te reserveren voor jou. Dit i.v.m. paspoort nummer en reserveringskosten. Wijzelf hebben stoel 51B en 51C zowel heen en terug. Misschien dat je 51A kan boeken en anders komen Ad en Ik om beurten bij je ops schoot zitten. We zien je morgen!!!

• 14 Juni 2012 - 18:53

Henk:

Hoi Ben, de stoel naast jullie was al bezet maar ik zit nu op 37C tegen het gang pad aan.
    Je bent van harte welkom op 37C, tot morgen