we hebben trek in chinees - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu we hebben trek in chinees - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ben Baggem - WaarBenJij.nu

we hebben trek in chinees

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

06:30 opstaan. We konden rustig aan doen vandaag had John gezegd want er was geen ontbijtservice in het Motel dus zouden we onderweg ontbijten. Ad was zo aardig om met de motor voor mij een Icecoffee te halen. Toen wij om 7:45 klaarstonden om te vertrekken kwam John ons doodleuk vertellen dat we gaan ontbijten in de Burger King iets verderop. Oooh nee hè? Het was op loopafstand aan de overkant van de straat. Gelukkig hebben ze daar ook een soort van gezond ontbijt dus Ad en ik kozen voor Oatmeal met vruchten wat heerlijk warm werd gemaakt in de magnetron. Kop koffie erbij en ik kom de morgen wel door. Tijdens het wachten hierop werd ik aangesproken door een dame welke mij honderduit vroeg over waar we vandaan kwamen en waar we allemaal waren geweest en nog naar toe gingen. Ik zei nog met een gekke bek “volgens mij wil ze verkering met me” Maar ja U begrijpt natuurlijk zo’n groep ruige bikers die al meer dan een week van huis zijn, hebben zo’n onweerstaanbare blik in hun ogen. Waarschijnlijk kon Melany door geen weerstand aan bieden. Gelukkig is Ad mijn chaperon dus ik ben niet echt in de gevarezone geweest. Nadat we ons ontbijt op hadden gingen we terug naar het Motel om de motoren op te halen. Van hieruit was het ongeveer 137 miles rijden naar San Francisco. John was zo goed geweest om wederom een mooie route uit te stippelen. Ditmaal niet door de bergen waardoor onze Frederic vandaag weer van de partij was. Rond 9:00 vertrokken wij. De route voerde ons langs goudgele velden waarvan het gras in bloei stond. Eenmaal vlakbij San Francisco aangekomen werd door John uitgelegd hoe wij de stad zouden benaderen via de Freeway. Het was zaak om goed in lijn te blijven en geen grote gaten te laten vallen. In voegen – uitvoegen en dat over meerdere banen aijaijai. Maar we kwamen door de drukte allen veilig aan bij het motel rond 14:00 uur. John dirigeerde ons naar de kamer met de mededeling om over 30 minuten weer beneden te staan voor een rondje door chinatown. Deze wijk is om de hoek van ons motel en een bezienswaardigheid in deze stad. We hebben daar zeker drie uur rondgekeken. Ongelofelijk wat je daar allemaal aantreft en ziet. We besloten terug te gaan naar het motel en vanavond daar te gaan eten. Het schijnt dat ze er een goeie chinees hebben. We moeten hem alleen nog opzoeken. Der lopen er een paar miljoen hier en ze lijken zo op elkaar.

• 26 Juni 2012 - 04:50

Ruud En Trieneke:

Weer een prachtig verslag van onze bikers in Amerika, mooi geschreven weer Ben, chapeau!!! Allemaal weer de groetjes en veilige kilometers!!! Kussssss voor Joke, Reinier en Han in het bijzonder! Fijne reis verders allemaal en ENJOY!!

Ruud en Trieneke, Leiden, the Netherlands.

• 26 Juni 2012 - 05:08

Etienne:

Melany kon nog net lopen en Bonnie van 91.......wat een avontuur..... hahahahahahaaa
    Goeie foto's en filmpjes weer.....Toppie

• 26 Juni 2012 - 05:38

Eeke:

Melany, toch een ander type dan Bonnie. Na die foto van gisteren vroeg Chris, is dat een kerel. Nou dan weet je het wel hé? Mooie plaatjes, vooral de foto's op de brug. Je zal je ogen wel uitkijken met al die aparte mensen daar. Maar dat is jullie wel toevertrouwd!! Heren geniet nog even van jullie avond en voor straks slaap lekker. En morgen even niet op de motor. Een fijne dag toegewenst.
    Dikke knuf van ons allen xxxxx

• 26 Juni 2012 - 08:33

Cocky:

2 jaar geleden was ik ook in San Francisco, heb daar samen met een vriendin een fiets gehuurd en hebben de Golden Gate Bridge gereden, kunnen jullie natuurlijk ook doen met de motor, is wel een ervaring! Mooie stad trouwens, wel wat rommelig, maar geef je ogen de kost want zoals Ben al schreef er is zoveel te zien.
    Fijn dat Fredrick weer opde motor zit, het is toch net als een elftal dat met 1 speler minder speelt.
    Hier begint het weer wat op te knappen, maar veel zomer zullen we dit jaar niet krijgen is al voorspeld.
    groetjes en een dikke kus voor Ad ( ik mis je wel hoor)

• 26 Juni 2012 - 08:40

Cocky:

sorry had de fotos nog niet gezien, m'n laptop bleef steken, maar zag de brug reeds!

• 26 Juni 2012 - 14:17

Henny:

lekker eendje hadden zo ook zag ik mmmmmmm

• 26 Juni 2012 - 19:46

Regina:

Poeh, poeh weer helemaal bijgelezen na een paar dagen.Frederick is wel een pechvogel
    hé. Wij hebben vandaag 60 km. gefietst in de Ooijpolder, ook een belevenis hoor.
    Maar zo spannend en uitgebreid als Ben schrijft is me niet gegeven.
    Hé Ad zuinig zijn op die zonnebril met lichte glazen, ik ben naar zo iets op zoek.
    Nu heren, nog een paar fijne dagen en vooral voorzichtig zijn!!!!
    groetjes vanuit de Bilt-Ad en Regina